sobota, 8 kwietnia 2017

WIOSENNIE | PLISOWANA SPÓDNICA | OPENER


Witajcie kochani! Dziś coś innego na blogu, a mianowicie mały look. Wiosna nadeszła, słońce razi w oczy, z dnia na dzień będzie robiło się coraz cieplej, to wszystko sprawia, że nie mogę przestać myśleć o nadchodzących wakacjach! Ten beztroski czas kojarzy mi się z festiwalami, roztrzepanymi włosami i naturalną twarzą bez żadnego makijażu. Pod koniec czerwca odbywa się Open'er Festival, który trzeba odwiedzić choć raz w swoim życiu. Wyróżnia się przede wszystkim niesamowitą atmosferą. Z myślą o nim, już zaczęłam zaopatrywać się w różne dodatki, jak na przykład plecaczek ze zdjęć. To super opcja do przechowywania rzeczy, jest to bardzo wygodne i co ważne efektowne! Stylizacja jest zainspirowana festiwalami, na których trzeba biegać między scenami, aby zdążyć na poszczególne koncerty, bądź po prostu dobrze się bawić! Wygodne buty umożliwiają skakanie, tańczenie i zabawę do białego rana bez odcisków na stopach, a plisowana spódnica daje swobodę poruszania się, jest bardzo przewiewna. Czapka dodatkowo ochroni naszą głowę przed słońcem oraz jest dopełnieniem outfitu. Na zdjęciach jestem całkowicie bez makijażu, bo taki właśnie był zamiar. 











czapka: h&m
kurtka: c&a
bluza: h&m
spódnica: allegro
plecaczek: allegro
buty: świat obuwia Sandi



Z pewnością nie każdemu przypadnie do gustu taki ubiór, sama na co dzień preferuję nieco elegantszy styl, ale czasem fajnie założyć coś innego :) A Wy, co myślicie? :)
Całusy!!!
__________________________
SNAPCHAT: irrytacja
INSTAGRAM: irrytacja

37 komentarzy:

  1. Super outfit! Też się wybieram na Open'er❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno gdzieś tam się miniemy! :D

      Usuń
  2. Świetny styl, bardzo mi się podoba ;) wygodne buty i ekstra spódnica ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje bardzo w moim stylu !!

    Czapka i buty SZTOS 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny outfit, lecz niestety nie w moim guście. Choć czapeczka mi się podoba nawet bardzo.Pozdrawiam Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, taka miejska i w moim stylu, bo nieoczywista :)

    OdpowiedzUsuń
  6. outfit idealny- Ty masz się czuć dobrze.
    + BILET NA OPENER JEJKU BAW SIĘ DOBRZE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko odkładałam pieniądze na bilet, dzięki :D :*

      Usuń
  7. super stylizacja ;) i ślicznie wyglądasz bez makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie supi:*
    -Dariap

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w tym roku prawdopodobnie wybieram się na openera! No i bardzo podoba mi się stylizacja, czasem dobrze jest coś takiego ubrać. Mega zdjęcia x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! W takim razie być może do zobaczenia? :D

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz bez makijażu! A stylizacja również bardzo mi się spodobała :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Ale ładniutka jesteś! <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważnie połączona kreacja, osobiście nie odważyłabym się na takie połączenie:) Pięknie wyglądasz bez makijażu

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna festiwalowa stylizacja! Ja w zeszłym roku byłam w Krakowie na festiwalu! Przecudowna atmosfera i ludzie, życzę Ci miłej zabawy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasujesz jakieś komentarze czy akceptujesz wszystkie jak leci? Tak przy okazji to fajny wygląd bloga i ta muzyczka w tle :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdarzyło mi się usunąć jeszcze żadnego komentarza i chyba nie będzie takiej potrzeby :)

      Usuń
  15. Swietna stylizacja :) Kocham taki styl ubierania :)
    Miłej zabawy na openerze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja! :)
    mam identyczną spódniczkę:)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja nie w moim stylu ale do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, w swojej najnowszej również mam plisowaną stylizację tylko w bardziej eleganckim stylu :D

    lifehuntress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja, w stylu mojej dziewczyny która strasznie takie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Choć sama się tak raczej nie ubieram, muszę przyznać, że na Tobie wygląda super! ;)
    grochowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica i buty skradły moje serce, świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam :)
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega Ci zazdroszczę, że będziesz na openerze, życzę Ci abyś się tam świetnie bawiła. Bardzo fajna stylizacja, idealna na festiwal. Buty wygrały wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie potrzebny Ci makijaż, bez niego jesteś bardzo ładna. Na festiwalu nie byłam, ale myślę że biorąc buty, nie tylko trzeba patrzeć na wygodę, ale także na to aby nam ich później nie było szkoda :D nie sądzę, że po całym festiwalu będą mogły nadawać się do czegokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Co do butów to fakt, potrafią się nieźle zniszczyć a już na pewno zabrudzić : D

      Usuń
  24. Taki styl to nie do końca jest moja bajka niestety ale wszystkie te elementy podobają mi sie, a Tobie w takim zestawieniu super !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię taki sportowy styl wymieszany z nutą elegancji :) Zainspirowałaś mnie z tym workiem, chyba sobie kupię podobny na Orange :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie połączenie, taki styl jak najbardziej do mnie trafia ❤ Ty prezentujesz się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna spódniczka :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się stylizacja, całkiem oryginalna. A co do open'era zazdroszczę :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ♥