poniedziałek, 10 kwietnia 2017

WIELKANOC | DODATKI | LIFESTYLE




Cześć Wam! Pozostał niecały tydzień do Wielkanocy. W wielu domach zapewne panuje chaos związany z przygotowaniami. U mnie widnieją już świąteczne akcenty, jest kolorowo i wiosennie. W sobotę razem z mamą robiłyśmy palmę z żywych kwiatów. Nie lubię gotowych, zwłaszcza tych sztucznych. Sądzę, że lepiej poświęcić chwilę i stworzyć coś własnoręcznie. Ponadto, satysfakcja gwarantowana! 

Byłam dziś odebrać wyniki badań z krwi. Jestem bardzo zaskoczona, ponieważ dawno nie były tak dobre! Nie ma żadnego stanu zapalnego, próby wątrobowe w normie, hemoglobina (o dziwo!) też. Cieszy mnie to niesamowicie, aczkolwiek jutro wybieram się na usg jamy brzusznej. Wyskoczyły mi jakieś guzy pod blizną, które są dość niepokojące i wolę to zbadać. 

Choroba, z którą się borykam kwalifikuje się do nadania niepełnosprawności, choć nie każdemu udaje się ją uzyskać. Mi się udało. Muszę się pochwalić, że przyznano mi umiarkowany stopień niepełnosprawności na okres 3 lat. Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ z tego tytułu przysługuje mi zasiłek pielęgnacyjny. Nie są to duże pieniądze, aczkolwiek pokryje mi to część wydatków na leki, które są bardzo kosztowne. Planuję również ubiegać się o rentę, ale to w swoim czasie. 

Dziś zrobiłam mini zakupy z dodatkami do pokoju. Zamierzam odnowić nieco jego wygląd, dlatego zakupiłam kilka nowych drobiazgów. Poduszki dorwałam na promocji w Pepco, jedna kosztowała niecałe 10zł!
Aktualnie mój pokój jest w kolorystyce czerwieni, czerni oraz bieli. Zamierzam całkowicie wyeliminować czerwień. Po małej renowacji, mój pokój nabierze pastelowych barw. Myślę, że dzięki temu zrobi się przytulniej. Już nie mogę się doczekać, kiedy dotrze mój nowy narożnik i będę mogła sobie wszystko urządzić! 



Dzisiejszy dzień był bardzo zabiegany, miałam dużo spraw do pozałatwiania. Stąd też, mój look był bardzo wygodny. Buty na płaskiej podeszwie, torebka - worek, do której mieści się naprawdę dużo rzeczy, oraz ramoneska, którą w pośpiechu chwyciłam, wychodząc z domu. W zasadzie nic specjalnego, ale bardzo komfortowo się w tym czułam. 


kurtka: Zara
tshirt: Reserved
spodnie: Stradivarius
buty i torebka: Świat obuwia Sandi



Do świąt pewnie nie wrzucę już nic nowego, także chciałabym Wam życzyć radosnych świąt Wielkanocnych. Niech to będzie czas spędzony w rodzinnym gronie, z dala od telefonów i komputerów. Rozmawiajcie ze sobą i doceniajcie każdą chwilę, zanim będzie za późno. Trzymajcie się ciepło, buziaki!

19 komentarzy:

  1. Poduszkę z pepco mam w wersji różowej i sprawdza się super! Z chęcią zobaczę Twój pokój po tym "usunięciu" czerwieni, chyba mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, luźna stylizacja. Mam nadzieję, że wszystkie wyniki badań będą pozytywne i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! :D Podoba mi się Twoje podejście do choroby, nie użalasz się nad sobą, jesteś pozytywna i w każdym szczególe widzisz coś dobrego. Blog nasycony bardzo pozytywnymi szczegółami, stylizacja bardzo fajna i zakupy na pewno udane! Z tym chaosem to prawda - u mnie wszystko kręci się wokół mycia okien i firanek haha. Pozdrawiam i życzę zdrówka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dodatki w mieszkaniu :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chaos u mnie był i jest do tej pory. Dobrze, ze wyniki wyszły dobre ;) Ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie spodnie wpadły mi w oko.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę Ci wszystkiego dobrego w te święta i przede wszystkim dużo zdrowia! Super zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna palma, macie z mamą ogromny talent ;) Trzymam kciuki zeby na usg nie wyszlo nic negatywnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze czułam, że muszę dziś chłopaka i córę do Pepco wyciągnąć haha, dzięki Tobie wiem czego szukać :) a co do palmy - dokładnie - satysfakcja gwarantowana, mamy podobne zdanie ^^
    Trzymam kciuki by wszystkie badania przebiegły pomyślnie :*
    easy-freaky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne dekoracje, również uwielbiam dodatki z pepco *.* Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne. Interesuje się hand-made i naprawdę za kilka groszy mozna cuda zrobic. Zycze dużo zdrowia 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne te poduszki i do tego jakie tanie! :O
    Obserwuję! buziaki,
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspirujące dekoracje :) Szkoda że nie ma pogody, ale można wnętrze ocieplić takimi gadżetami !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty, fajny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja ;) Super dekoracje :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz. Śliczne dodatki.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to planuję mój pokój od miesiąca zmienić, ale jakoś do końca mi to nie wychodzi. ;p Kilka rzeczy się zmieniło i uważam to za wielki plus. :)
    Co do stylizacji - dzienna ale odpowiednia :) Takiej ramoneski to mi brakuje w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam kiedyś mega kolorowy pokój, ale w ubiegłym roku postawiłam na klasyczne kolory takie jak czerń, biel, srebro, szary oraz pudrowy róż. Chyba koniecznie powinnam zajrzeć do JYSKU.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ŻYCZĘ CI ZDROWIA I ŻEBY WYNIKI BADAŃ BYŁY JESZCZE LEPSZE A NIE GORSZE :D
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ♥